är sämst på rubriker

hallå igen! Är i alla fall hemma från ishallen. Skönt att komma in i värmen. Fan inte kul att GÅ hem till pappa när det är 20-... Nej inte alls. Men hedemora vann ju! :D Både gångerna, så det var nice! Kollade med jullan, så träffade vi ida där, så kom angelica med edvin också!

Har så sjukt ont i mina ben! Har för det första träningsvärk i vaderna, dock vet jag inte varifrån? Måste vart för jag gick ganska mycket i torsdags. Sen har jag aaaas äckligt ont i mina lår. Känns som jag har blåmärken överallt. Gör ont bara jag går.. :( Usch, dock var det värt det,  kan jag lova! :)
Ska nog alldeles strax lägga mig och sova för jag är grymt trött! Kanske läsa lite först om jag orkar, sen sova. :P

God natt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback