AVESTA

HEJ!
Har precis kommit hem från Avesta. Emma & Anders skulle dit en sväng, så efter jag duschat och fixat mig imorse(klockan 12) så åkte vi dit och shoppade lite! Hittade ett par ljusa legging-jeans och en jättesöt kort svart kofta med en stor vit rosett på framsidan!(lägger ut bilder senare) Var det enda jag köpte, kände att jag har redan köpt så mycket så det fick räcka. Åh, vill att mina kläder jag beställde ska komma nuuu!
Vi svängde också in en sväng på Ö&B, jag köpte bara lite lördagsgodis! :} Efter det åkte vi hem till emma lundgren, (min) emmas kompis som har flyttat till skogsbo med sin sambo peter! Så vi åkte hem till dom och fikade och pratade i nån timme. Sen bar det iväg hemmåt. :)

Igår vart det som sagt pizza och Let's Dance. Jag slutade också kvällen med en film, American Pie rättare sagt sen en tidig kväll. Var så jävla trött!
Sen nu idag, eller ja ikväll, vet jag inte riktigt vad som händer. Jag är ju festsugen, men har inge dricka +att jag har huvudvärk.. :P Aja, bir en innekväll idag med. Ska väl käka sen också, sen blir det clite plugg också tror jag.
& juste, tror historian gick ganska bra faktiskt! :D

lateeer




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback