whatever you like

Var nyss på superduperhumör! Eftersom jag var så glad att det var en provfri vecka! Sen kom jag på, engelskaprov på fredag....(y)
Skulle vara ovanligt om vi inte hade prov, vi har ju det fan v a r j e vecka.. MEN jaja. Ska lägga mig och plugga lite matte nu och engelska då. :P

Men jag har börjat tröttna lite på mina inlägg. Same shit, hela tiden. Känns som jag skriver om samma saker varje vecka. Antingen berättar jag om skolan, vad jag har shoppat eller om musik? Jag menar come on.. Hur kul blir det i längden? Kan ni inte komma med lite tips? :) För min fantasi suger och jag vet ju inte vad NI vill läsa om, eller hur? Jag kommer väl fortsätta som vanligt, men jag behöver det där lilla extra, ni vet? ;)

Så kom gärna med tips, whatever you like! ;)
love



dagens outfit! alltid kul att se :)

2010-01-26 // 19:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback