en hel del prov och beslutsångest

Hejsaaan!
Tänkte bara berätta att jag knappt kommer blogga i veckan och så. Har en recention som ska vara klar, och ett stort historiaförhör på fredag! Sen nästa torsdag har jag spanskaprov och på fredagen har jag ännu ett historiaprov.. Så ja, jag måste plugga my ass off! Trevligt va? Fy fan. Nej, får se det som ett steg närmare, livet?

OCH FÖRRESTEN!
Hur ska jag klippa mig? Ska jag fortsätta ha mittbena eller ska jag ha snedbena? Får beslutsångest. Kanske annars kan be henne klippa så jag kan ha bådeoch! Hm, får se. Lutar mest åt mittbena faktiskt!
Och så funderar jag på att byta rum(dock till våren), även fast jag faktiskt har det största rummet! Men skulle då få måla om rummet, få mycket fler garderober och rummet är alldeles vid ytterdörren så ah. ;) hehe.
Även om jag inte byter rum så ska ändå penslarna fram till våren. Ska nämligen måla om min 'walk in closet' helt vit! Kommer bli assssnyggt! Så kommer bli svårt att lämna min lilla älskling där, men.. Kommer att få plats med mycket mer kläder i det andra rummet så, ja vi får se hur det slutar. :)

NU ska jag börja plugga. Sverige på 1700-talet, 'jippie'....




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback