fashion studio

BRR! fy va kallt det är. :(
Har varit barnvakt, faktiskt! Moster ringde igår och frågade om jag kunde sova där, så pojkarna skulle slippa dagis/skola idag. Annars skulle dom få gå upp tidigt osv. Så självklart sa jag ja! Så jag sov där igår. Passade dom tills klockan tolv ungefär, då kom Annika hem!
Vi käkade, kollade på senaste Harry Potter och myste galet. Sen vid fyra åkte jag hem. :)
Men är så jäkla kallt, INNE! Fan blir så matt.. Fast har hört att det är fler som här det så här, så är inte ensam i alla fall..
Har suttit och töntat mig framför H&M's fashion studio. Haha, askul ju! ;d Ska plugga lite nu. Kan inte bli roligare än lite svensk historia nu på kvällskvisten......






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback