kung av sand

Hej allihopa!
Har precis gjort i ordning mig någorlunda i alla fall. Kör på slappa kläder idag, mysbyxor, en tisha och uppsatt hår. Skönt! Orkar inte vara så jävla fixad, min hals är fortfarande lite svullen, fast har inte ont, som tur är. Har också blivit rejält förkyld. Skulle egentligen gå på hockey idag klockan fyra, men tror det är bättre om jag är innomhus och kurerar mig. Dock är det nått fel på vår värme. Alla element är på fullt, men är iskallt inne! Seriöst, är mellan 16-18 grader. Iiiskallt! Men dom skulle kolla upp värmen tror jag. Uhu, vill ha sommar.. haha, ett jävla tjat jag vet, men jag skriver väl vad jag vill, right? :P

Anyway, ska strax åka till emma och anders med mamma. Vi ska äta smörgåstårta! :} Fy fan va gott, kanske blir att spela Lips också! (nästan som singstar)
xoxo


summerfeelings



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback