TUNISIEN


Visst ser det härligt ut? Tänk att det kanske är jag som ligger just på den där stranden om 5månader!
Eftersom min mami fyller 50år! Så ska vi åka utomlands. Vi har kikat en hel del på Tunisien, så blir nog dit vi åker(förhoppningsvis!).
Det här är i alla fall i Sousse, Marhaba Beach. Verkar som ett riktigt bra hotell tycker jag. Älskade den stora trädgården, så mysig! :) +att dom har allt jag skulle vilja ha, haha. Tennisbanor, resturanger, motionsrum, spa, pooler, barer osv.
Tänk er att gå upp en morgon. Kanske spela lite tennis innan det blir för varmt. Sedan ta ett dopp i det ljusblå havet, sola, äta & dricka gott, sen kanske få en massage eller ansiktsbehandling på kvällen. Låter inte så tokigt va? :)
Kommer vara brun och fin till P&L i alla fall! ;)
Dock ska ju mamma åka om en månad.. Eftersom hennes särbo fyller 50 då. Då kommer dom åka till Egypten. Usch, vill också iväg! Aja, kan nog vänta några månader till. Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge, eller hur är det? :)




» tess

Åh där skulle man vara just nu. hehe

2010-01-08 // 15:00:02
» Paula

Fyfan vilka härliga bilder!

2010-01-10 // 16:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback