lallala

Sorry för dålig uppdatering. Men ni som är 'stammisar' här borde väl veta vid det här laget att jag inte brukar skriva så ofta när jag är hos pappa. Så det är orsaken för varför jag inte skrev igår. Och jag hade faktiskt knappt någon tid till det heller. Jag vaknde väl runt halv 12 igår, så tog jag en dusch sen fixade jag hår och allt så var väl inte klar förns halv 2. Käkade frukost. Sen vid 5 åkte jag till min farmor och farfar i Husby för lite släktträff.
Min faster var där med hennes man (som fyllde 60 för en vecka sen), min kusin Erik och hans familj, därav Ana hans fru och Carla & Poula deras döttrar! :) Så åt vi jättegod middag, oxfilé och hasselbackspotatis,  mums! Vi var där till ungefär 10 sen åkte vi hem och kollade på Johan Falk - Leo Gaut, dock har jag ju sett den kanske tre gånger redan men aya. :P'

Nu väntar jag på att bella ska smsa och säga att hon är klar så ska vi träffas. Ska blir riktigt roligt, för det var så jäkla länge sedan! Emma skulle komma hit också, sen ikväll ska jag ju som sagt kolla på en lite större lägenhet med henne, anders och mamma. En lite större än vad dom redan har. :)
Sen ikväll blir det att plugga. ehee, ovanligt.. Nej men ska plugga lite matte och massor med svenska.

Förreseten så håller pappa på att renovera mitt och emmas gamla rum så sover i emmas gammla rum just nu. Men jag tric riktigt bra, kanske blir eatt jag fortsätter att sova där? Tror dom skua köpa en dubbelsäng också, haha så skönt.. ;) Lägger upp en bild ikväll hur det ser ut just nu.

vi hörs ikväll, love E




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback