i Ludvika!

Ja, jag sitter just nu nyduschad och sminkad i Ludvika! Åkte ju hit igårkväll. :)
Idag blev det att åka ut på sjön med båten och steka och bada lite. Jag fick nämligen brumma på lite, galet roligt som vanligt! ;)
Sen åkte jag och mamma ut på stan och shoppade lite. Jag hittade en beige mockajacka på rea och ett halsband(det jag har på bild). Sen handlade vi lite och nu ska vi börja med middagen! Snart kommer victor och hans flickvän Angelica också. Är lite spännande för jag har aldrig träffat henne, bara sett henne på bild. Men det ska väl gå bra. :) Aja, nu måste jag hjälpa med maten.

over and out


Fin du är=)

2010-07-19 // 11:03:10

gah, ge mig ditt halsband tack!

2010-07-20 // 09:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback