i've got dreams to remember

haha. Åkte jag till säter? nej Gick jag på fest? nej Drack jag över huvudtaget? nej
Jag orkade helt enkelt inte med att fixa skjuts när det redan var sent osv. Vart en myskväll istället! ;)


Vaknade typ nyss av att jag grät. Grät och grät! Usch. Drömmar kan verkligen 'väcka en'. Det var absolut ingen mardröm med någon mördare eller monster eller så. Det började med en utomlandsresa med några ifrån min skola +allmänt folk. Vi hamnade på en jävligt stor lyxyacht som sedan blev en färja.. Det skiftades mellan en marddröm och en bra dröm. Men sen i slutet då vi satt på planet hem, så satt 'Han' där med sin 'flickvän'. Och jag vart så jääääkla förbannad och besviken. Jag skrek åt honom osv. Men han förstod inte var det var som var fel. ääee, ska inte tråka ur er med mina drömmar. Men det var en dröm som var... nyttig kan man säga, att ha. whatever

Nu ska jag hoppa in i duschen och tänka på annat. Sen blir det att träffa Linnéa
som jag faktiskt inte sett på ett bra tag.. Så vi ska luncha eller ta en fika på stan, mysigt!! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback