live to win

Har faktiskt gjort en hel del idag! Vaknade av att Linnéa skickat sms, så jag gjorde mig iordning och mötte upp henne på stan. Så gick vi in på bokia en sväng, så köpte jag en bok. En själv biograf av Andreas Carlsson - Live to win, låtarna som skrev mitt liv. Den verkar grym, så ska strax lägga mig och läsa den!
Efter det gick vi i alla fall till wiernan och åt lunch och fikade. Sen var jag kvar där en bra stund. Mamma kom sedan och hämta mig och så åkte vi hem till mormor och städade lite.
När vi kom hem tog vi tag i mitt rum. Efter en hel del planering och tänkade så möblerade jag om tillslut! Så nu är det ganska förjävligt stökigt på mitt rum, så måste sova i tv-rummet ikväll. MEN jag är redan nöjd så det är väl bra antar jag! Ska köpa lite möbler sen också, så fort vi åker till ikea. Och Gud vet hur lång tid det kan ta.. Men jag får pressa mamma eller emma och anders lite, haha.

Nu ska jag lägga mig och läsa och få lite inspiration.
Aja, god natt gott folk! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback