Rensa garderoben!

Jag är verkligen inte på blogghumör just nu, men nu ska jag ta mig i kragen lite!
Jag kom precis ifrån min moster igen där jag sovit själv i två dagar nu. Lisa sov en natt hos mig också vilket var skönt, så man slapp vara helt ensam!
Nu tänkte jag uppdatera lite här på bloggen och facebook sen ska jag vara så duktig och rensa min garderob! Jag har sagt att jag ska göra det i säkert över ett år, men nu känner jag att det är på tiden. Speciellt om det ska få plats med nya kläder i höst! ;) Är det bara jag som drabbats av något tidigt höstsug? I alla fall när man pratar om kläder! Jag satt igår i kanske 2-3 timmar och kollade in lite nya kläder, skor osv. Så nu vill jag verkligen beställa, haha! Längtar faktiskt tills man kan ta på sig jeans lite grann, kommer inte ihåg senast jag gjorde det!

lateer

ps. mindre än en månad tills skolan börjar, fa-an va fort det går!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback