6 juni

För ett år sedan, precis, så var det studenten igår. Herregud, det känns verkligen som att det var nyligen! Det senste året har gått så jäkla fort så jag vet inte vad jag ska ta mig till! Jag har ju vant mig vid MKG och det känns som jag gått det jättelänge, samtidigt känns det också som det var igår vi började på skolan..

Anywaaay, nu har irländarna kommit och det var riktigt trevligt att träffa dom igen! Speciellt Alicia och James, eftersom det var första gången! Alicia var i alla fall jättesnäll! :) Ska dit igen nästan helg och hälsa på lite innan dom åker hem.
Var ju och kollade på huset som sagt. Och det var grymt snyggt, MEN hade även det sina brister. Huset hade inte EN enda garderob!!! haha va fan liksom? den hade även en spricka i en vägg, inte fint! Sen är det ju lite drygt om man ska bo där permanent och inte har körkort så är det ca en mil in till stan.. Men ja, det var kul att se i alla fall!

Nu ska jag äta och kolla på inglorious bastards, har ju aldrig sett den, men nu så! ;)

får ju inte glömma att det är Sveriges nationaldag idag heller! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback