snart där! :)

ojoj, tänk att om ca 11timmar ör jag i Tunisien, I AFRIKA! Tror jag får lite panii-ii-i-i-k, haha intern skämt åsido..
Nej, men det ska väl gå bra. Kändes dock väldigt lugnande när nobbe sa att det var lite oroligt när massa araber åker med.. uhu, men om det skulle vara så att vi krasha så vet alla brudarna att jag älskar dom och har alltid gjort! Likaså med familjen, ni är guld värda.
Men inte ska väl just mitt plan krascha? NEJ! :}
Aja, nu måste jag göra klart det sista, ska börja åka med packningen om en kvart, sen går tåget 06.14 tror jag. :)

Hoppas alla kommer ha det bra nu när jag är borta, för jag kommer i alla fall ha uuuunderbart! ;)

Vi ses om en vecka(om det inte finns tillgång till internet på hotellet då..)!



love emelie


Ville bara säga att jag saknar dig redan nu och önskar dig en fortsatt(?) bra resa! Inatt åker jag och Lisa också iväg. Vi ses när vi kommer hem älskade du. PUSS <3

2010-06-19 // 18:19:17

gillar din nya design bruttan! ;)

2010-06-19 // 21:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback