sommarlista

1. Ditt favoritställe på sommaren?
- Mysiga sommarkvällar med vännerna, spelar ingen roll vart vi är bara vi mår bra!

2. Hur spenderar du hellst den perfekta sommardagen?
- Det beror mycket på humöret! Men att börja med lite sol och bad, en glass kanske? sen grilla med familjen/vännerna = en perfekt dag!

3. Vad lägger du helst på grillen?
- Kött? haha, men ja det och grönsaker!

4. Vad har du för planer för årets sommarlov/semester?
- Åker ju faktiskt till Tunisien på torsdag och blir där i en vecka! Jag kommer hem en dag innan midsommar, då kanske det blir leksand eller släktfest. 28 juni drar jag på peace and love festivalen stannar också där i en vecka. Sen blir det jobb hela juli på tremans! Augusti blir det nog en hel del chill och vila upp mig till skolan! Och emellan allt det här blir det en och annan resa till norn, ludvika, bad och sol! Förhoppningsvis en resa till stugan i Idre också! :)

5. Dina bästa sommarfärger?
- Aprikos, turkos, vit och marinblå!

6. Nämn några saker du tycker är typiskt svenskt på sommaren:
-
Folk som klaga på vädret, husvagnar och kanarieöarna!

7. Bästa sommarminnet från barndomen?
- Jag kan säga att jag haft en underbar barndom. Med mina bästa vänner som grannar behövdes inte mer än vårat kvarter. Men Kvällarna då vi speladebrännboll, burken och på rymmen, det var härliga dagar!

8. Havet, sjön eller poolen?
- Alla tre, men föredrar nog mest havet och sjön. Älskar havslukt!

9. Vad väljer du i glassbaren?
-
Nya favoriten - Smultron!

10. Vart går din drömsemester?
- Jag kommer ju åka till Tunisien vilket ska bli väldigt härligt! Men i önsketänkande så ligger USA som nr ett på min lista! Inte så sommrigt kanske men aja. Dock är Italien, Kroatien och Australien är också några som ligger högt uppe!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback