underbar kväll

ja, jag har haft en riktigt härlig kväll måste jag säga! Vi var ju och grattade min kusin Johnny som sagt och efter det gick vi vidare till pappa och cath och grattade dom. Irländarna är ju fortfarande, dock åker dom hem imorgon. Men dom är så himla roliga och trevliga! Emma åkte hem tidigare än mig, tror det kan varit runt 7-8. Och jag kom hem för ungefär en timme sedan. Har suttit ute på verandan och pratat med "släktingarna". Och dom sa bl.a. att dom tyckte att pappa och catherine borde ta med mig och emma över till irland någon gång, "we can go clubbing and shopping, every girl want too shop" naaw haha
Alicia var jättetrevlig, visst var alla de men det var hon som jag pratade mest med Jättesnäll tjej! 
Nu ska jag städa mitt rum lite, sen börja packa tror jag. Kan inte fatta att jag åker till afrika om 4 snart 3 dagar, sinnessjukt!
Sen, inatt antar jag, att jag kommer lägga upp bilder från skolavslutningen/Studenten, dock blir det på FB. Men kommer uppdatera här också, men nu ska jag städa!

hoppas ni också haft en underbar start på sommarlovet! :)

snart ligger jag i den där poolen och plaskar, härliiiigt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback