studiedag!

tjena! läget? med mig är det finfint! Dock har väl även denna dag sina brister. Som t.ex. att det snöat och att jag glömde engelskan i fredags i skolan, och den skulle  vara inne imorgon! Har ju studiedag idag så ska inte till skolan. Jag skulle ju kunna gå dit nu, men vet ju inte om det är öppet. Men jag hoppas Rolf kan ta uppgiften på onsdag, annars får jag väl mejla den.
Aja, nu ska jag ta och göra mig en lowcarb-frukost! Har/ska börja med den dieten. Även om jag säkert tror att ni tycker det är dumt, så är det min kropp, och jag känner att det är dags att ta tag i det nu och bli lite hälsosammare! Siktar på att gå ner några kilon till summer '10. Så när det blivit lite bättrre väder blir det ut och springa! :}
Efter frukosten så ska jag i alla fall städa upp lite, så det inte blir asstökigt på en gång! Sen blir det nog att plugga matte..
(Justjaaaa, lyssna på grymmaste musiklistan nedanför det här inlägget!)
ciaooo



summer of '08?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback