FREDAG!

ursäkta för dålig uppdatering, men har inte orkat skriva något. Har inte haft något vettigt att skriva heller för den delen.. ;P Men nu är jag på G igen, och är på riktigt blogg-humör! lucky you ha? ;) Ikväll, eller ja hela helgen skulle jag tro, blir det att ta det lugnt. Inte festa i alla fall, får se om jag hittar på något annat. Men ikväll blir det en hemmakväll. :)
Efter skolan åkte jag med mamma och handlade lite sen åkte vi till morfar & birgitta, eftersom han fyller 72år idag! Såvi lämnade lite presenter och fikade en snabbis sen fick vi lov att åka för mamma ska till någon kollega ikväll. Så jag blir all alone, men det kan väl vara skönt ibland också.
Men nu måste jag strax börja städa mitt rum.... Ser riktigt förjävligt ut, USCH!
Fast har ont i ryggen, men lovade mamma nu så har väl inget val. :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback