tisdag

Har precis kommit hem, eller har varit hemma i ca 1timme men ja!
Stannade kvar på emmas jobb och gjorde henne lite sällskap, eftersom hon var helt själv där idag. :)
Nu ska jag ta och plocka ihop på rummet, sen blir det att lägga mig å läsa, haha troligen inte.. ;) Kommer nog att kolla klart på Avatar! ;) fast måste ju läsa ut den förbaskade boken nu innan skolan börjar igen, ska ju ha muntlig redovisning!

Imorgon far jag i alla fall till borlänge med lisa & frida och shoppar, ÄNTLIGEEEN! :D Fy fan va jag ska shoppa, aaah love it! Det blir att köpa mina allra första converse då tror jag! :) +festkläder till helgen. Tror det blir utgång både fredag och lördag! ihih, kommer bli ett grymt veckoslut! Kanske inte söndag dock.. ;)
Fast på fredag ska vi gratta nobbe(mammas särbo) eftersom han fyllde 50år i februari, så ska äta middag osv. Men jag tror nog jag kan smita ivägpå kvällen. ;)

Äsch, nu blir det lite te framför Avatar!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback