hallå

Är det bara jag som tycker att många sanningar, eller ska man kalla det lögner, har kommit fram på senste tiden? T.ex. Tigers otrohet, Sandra Bullbock's mans otrohet, Ricky Martin som 'kom ut ur garderoben'. Haha, jaja!
Nu ska jag plugga engelska och matte, blir nog hela kvällen! Har ju matteproc imorrn, som jag hoppas jag inte kommer kugga på! +en inlämninguppgift på engelskan, inte så svårt. Börjar med den tror jag, så har jag den klar!

Man känner, eller det gör i alla fall jag, att våren närmar sig. Sakta men säkert. Asfalten är  nästan helt framme och man kan se några få gräsplättar, så himla skönt! Kan knappt bärga mig tills valborg, skolavsluningen, Tunisien, p&l och alla andra godsaker våren och sommaren kommer att erbjuda!
Men jag tänker ibland, ni med kanske, att man lever ju nu med? Varför liksom inte hitta på någpt kul nu? Kanske åka till fjällen eller vad som helst. Bara för att det är snö ute kan det ju inte hindra en från att leva. Eller är det så? Ska man gå i ide på hösten/vintern? Nja.
Men endå, 'Life is what happens to you while you're busy making other plans'. Mycket klokt citat av John Lennon. Man kanske borde leva mer i nuet, och kanske lite mindre i framtiden? Hm, det är något jag ska tänka på i alla fall! ;)

plugg nu, puss


Så fin blogg :)

2010-03-30 // 22:16:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback