your winter

hallå!
Sitter för tillfället och spelar lite gitarr. Håller på att lära mig en underbar låt som heter Your Winter(har lagt upp den i bloggen förrut). Har faktiskt kommit långt på en halvtimme. Det svåra är att hitta rätt ackord i tid, haha. Men träning ger ju färdighet så! :) Nu ska jag spela i typ 5-10minuter till sen hoppar jag in i duschen, efter det blir det en kopp té och matteboken! Kanske blir lite spelning också, vi får se. :)

puss!


» Mimmi

fin blogg, önskar jag kunde spela gitarr! :/



om du har tid och lust, gå in och rösta på vilken kändis kille du tycker är snyggast på min blogg, min kompis favorit eller min favorit! :)



pusspuss:*

2010-03-29 // 22:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback