åååh, underbart väder!

Har precis kommit hem från stan! Jag mötte upp lisa, krolina och linus så gick vi till lappens och köpte lite glass :} free for sure, höhö ;) Var riktigt härligt! Efter det vart det stan och markanden, dock samma gammla skit som vanligt. :P Sen gick i alla fall jag och lisa till vasaliden och kollade på när damerna spelade match! :)
Sen gick vi och mötte kaorlina och linus igen, jag fick min laddare och så gick vi upp till linus lägenhet en snabbis!
Så nu, 4timmar senare är det dags att hoppa in i duschen, igen! Blir ju dyngsur så fort man går ut i solen, visst är det härligt?! :) Jaja, så ska duscha nu sen möta upp tjejerna och sedan dra vidare till hampus. Kommer bli en grym kväll, känner det på mig!

puss
s

ett år sedan, idag!
en oslagbar kväll


sv:allt är fint med mej. haft en bra helg än så länge?

kram

2010-05-15 // 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback