....

ja, vad ska jag säga, jag mår väl som jag förtjänar, och lite värre.. Fan har tappat mina nycklar någonstans i långshyttan...
(om någon har hittat eller sett en nyckelknippa med tre husnycklar en cykel- och skåpnyckel och ett ankare, så får ni mer än gärna skriva här eller ringa mig på 076-24 111 49!!!) Men jag ska dit lite senare och kika om jag kan hitta den..
Hade i alla fall roligt igår, för att vara långsta, heheh. Var väl vid bruket i stort sett hela kvällen!
Först var jag ju med tjejerna hemma hos julia och grillade, jättetrevligt! Sen gick Isabelle & Linnéa. Så gick lisa hem efter en stund, så jag och julia åkte till långsta, även om vi bara tänkte vara kvar i stan. Åkte dit vid elva och mötte upp lite hda-folk när vi kom. Sen rullade det på bara. ;P Ska föra över bilderna på datorn nu så lägger jag upp dom sen! :)

lateeeer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback