fortfarande sjuk

japp, är fortfarande kvar hemma och är sjuk som aldrig förr.... :( Vi får se om jag kanske orkar gå till skolan imorgon, beror på hur jag mår då. Men vill egentligen till skolan för man missar så sjukt mycket och jag pallar inte att vara hemma dag ut och dag in. Är ju lite skillnad när man är van att gå till skolan varje dag och så är man hemma nu och gör, ja ingenting. Nej nu ska jag ta mig lite thé och youghurt får se om min hals vill bli lite bättre! Sen blir det nog att kolla på Glamourama eller något annat skit!

lateeer



haha, såhär ser det ut hos mig just nu. typ


nej ingenting jag vill prata om :)

krya på dig hjärtat! <3

2010-05-06 // 18:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback