orientering är hemskt.

ja, fan va allt gick snett idag alltså.. För det första så förstörde jag mina vita reebock skor när jag råkade kliva ner där det 'var lite mjukt' så hela mitt underben försvann och jag blev helt lerig. :( För det andra hade någon j*vel tagit ner stationernna eller vad man säger, så man såg ju dom inte. För det tredje var jag rädd för ormar, spindlar, myror, bjönar, vildsvin och alla andra djur som kunde komma.. För det fjärde så sög det bara, j*vligt hårt. MEN vi klarade det till slut dock tog det ungefär 2 timmar. På 3.9km...
På kvällen åkte jag & mamma till Emma och lagade mat. Så sjuuukt gott! :) Sen hoppade jag in i duschen och dom gick på fotboll en sväng! Sen åkte vi hem och ja, har inte hunnit med så mycket mer än att tagit en kopp thé. Min hals gör fasligt ont. Igen.. Men jag ska intala mig själv att jag inte håller på att bli sjuk(även om jag är säker på att jag kommer bli det). Jag har inte ens blivit helt frisk sedan sisst jag var sjuk?! va fan? :( Nej, inte kul, ska ju till borlänge i helgen så då kan jag inte var sjuk.

Nu ska jag sova bort alla baciller, GOD NATT!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback