the sun is shining

Tyvärr har jag inte min kamera hemma just nu eftersom Karolina fick låna den när hon var på Lady Gaga! Men jag ska påminna henne om den imorgon! Så då kommer jag ta kort på mina nya kläder. :)

Helgens uppdatering:

På fredag kväll åkte jag till pappa med Emma, så beställde vi pizza as usually! Åt pizza och kollade på tv. Var det vi gjorde, kollade på en film också tror jag (haha, mitt minne är inte att lita på!).
På lördagen kom Daniel som var hemma över helgen med Ida på besök, trevligt att trräffa dom, speciellt Ida som jag inte sett på Gud vet hur länge! Lite senare kom också Ann-sofie, Emma och Kristoffer. Vi fikade och pratade lite. :) Åt kvällen åkte dom hem och jag, pappa, Cath & Emma åkte ut till Husby, eftersom m,in Farmor fyllde 87 igår! Så då var släkten från Örebro där. Så det vart fullt hus hemma hos Farmor & Farfar! :) Vi åt supergod mat och fikade. Jag undrar om laga-mat-skillsen går i släkten, haha! Hela pappas sida lagar mat som gudar. SKulle tro att det kommer från Farmor, hehe. ;) Aja, vi åkte hem ganska sent och då var jag så trött så gick nästan och la mig på en gång.
På söndagen hann jag bara gå ner för trappan så kom Daniel till oss! Vi åt frukost och sedan skulle han tvätta sin bil på pappas gård. Så då satt jag mig med Harley ute på trappen och kollade på när han och pappa slet, haha! :)
Var väl ute ett par timmar i alla fall, riktigt skönt dock liet kallt.
Dagen rullade på bra och Daniel åkte hem, fast kom tillbaka lite senare med Ida. Vi fikade, igen! Och jag har druckit ovanligt mycket kaffe i helgen! För dom som ville veta det. ;)
Sen på kvällen åkte jag till mamma. Och där var Emma & Anders så vi kollade på Shutter Island, inet den bästa film jag sett, men helt OK!

Och sorry för denna uppdatering, jag vet själv hur drygt det är att läsa sånt här, haha. Hoppas ni överlevde!
Nu måste jag fortsätta med svenskan, ska skriva ett artikelreferat, visst låter det kul? nae..

ps. blir nog en 'dagens' sen, dock med mobilkameran. Ska försöka hinna med att ta det om dagarna nu




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback