1 månad kvar till TUNISIEN!

Dagen har varit både underbar och lite mindre underbar! Dock mest underbar lär jag säga, absolut!
Vädret har varit obeskrivligt! Så j*vla underbart så det är sjukt. Spelade fotboll på idrotten idag ute i stekheta solen, jag svettades som en gris, haha! Men jag klagar inte. ;)
På lunchen åt jag och lisa på stan. Sen kom resten av gänget, så satt vi ute i solen och fikade lite. :)
Annars så har dagen varit riktigt skön! Efter skolan gick jag till Emma och Anders en sväng.
När jag kom hem tog jag direkt på mig nya bikinin och satt mig i solen. Vid sju så tog ju som sagt jag och mamma en promme till Emma och fick jättegod fika! :) Det har blivit så himla grönt ute nu, och dofterna är så underbara! Dom påminner mig om skolavslutningen, det brukar ju dofta såhär då. love it

Aja, nu ska jag krypa ner i sängen. Blir troooligen en morgonpromenad imorgonbitti, eftersom jag har sovmorgon till tolv! Tänkte att jag kan göra något vettigt för en gångs skull när jag väl har tid! ;)

GO NATT!


idag var det gunvald (också känd som ragnal) modell! :>
<3

ps. det mindre underbara idag var att jag hade äckel mensvärk till och från hela dagen.. :(



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback