update!

Hallå, och sorry för den dåliga uppdateringen, men ni vet ju hur det blir varannan helg.. :)
I fredags åkte vi ju till Martin och grattade honom(som egentligen fyller 20år imorgon)! Vi fick galet goda hamburgare och tårta! Riktigt mysigt. Vi kom väl hem runt tio halv elva, då vart det lite tv sen sängen!
På lördagsmorgonen vart jag väckt, av syrran som ringde och sa att hon skulle komma förbi eftersom det var så fint  väder! Jag hoppade upp och kollade ut och hon hade så rätt så! Underbart väder, riktigt sommrigt. :D
Jag invigde mina blåa shorts och tog lite frulle på verandan. När Emma kom blev det solning tills vi skulle åka till borlänge. Jag hade bestämmt mig redan från början att jag inte skulle köpa så mycket, åtminstone inte för dyra grejer. Det blev två leggingsjeans, ett par svarta och ett par marinblåa, MIN SVARTA LÅNGKLÄNNING<3(som för övrigt sitter grymt på, lite lång bara! ;)) och ett puder!
På lördag eftermiddag åkte jag med pappa, catherine och harley till farmor & farfar, fikade och myste som vanligt! :) Kom hem ganska sent så det blev tv och sängen ganska fort.
Och idag har det varit sånt äckligt väder. Jag gick inte ens utanför tröskeln, bokstavligt talat! Eller ja, jag gjorde ju det när jag åkte hem till mamma, men ja.. Jag har inte gjort något särskillt alls idag. Kollat på Jersey Shore hela dagen typ, hahaha.. galet program!

Nu ska jag duscha och sooova. Har en liten sovmorgon imorrn till 09.50. Bättre än inget, eller hur?! :)

ps. bilder från i helgen kommer imorgon! ds



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback