It's a mystery to me

Har precis kollat klart på de sista avsnitten av 90210, gossip girl och one tree hill. Varför ska alla säsongsslut vara så sorliga och hemska?! Antingen blir några skjutna eller vådltagna.. Jag trodde först att oth skulle sluta glatt och lyckligt, men i slutet vart det en vändning så jag grät som ett litet barn. :( Säger inte mer eftersom många av er säkert kollar på det också!
Nu ska jag plocka upp lite på rummet(ja, jag vet nu igen..) eftersom jag lovat mami det. Sen blir det väl middag med henne och hennes särbo. Tror jag ska försöka hinna klart med all plugg idag så har jag resten av helgen fri, skulle vara grymt skönt i varje fall! Kanske blir en promenad också, och ta vara på vädret. Har hört att det ska bil regn imorgon..

Vad ska ni göra ikväll? :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback