julbak och julpynt!

Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag är på bra humör eller dåligt.. Känns lite bådeoch just nu! Men jag har haft en underbar dag i alla fall!
Mötte upp julia och lisa på stan för att göra lite ärenden, men det gick inte så bra som vi trott, haha. Sen gick vi hem till Lisa och väntade på att Karolina skulle komma, sen var det bara att sätta igång med pepparkaksbaket! :D Dock tog degen slut när det var EN bit kvar vi skulle göra, haha. Så vi ska alltså fortsätta någon annan dag innan helgen!
Idag var det ju i alla fall en studiedag, vilket var otroligt skönt! Känns som en mini-helg. Mycket behövligt. ;)

Kom hem för en timme sedan ungefär. Så nu ska jag städa och pynta till första advent faktiskt! Kommer inte ha tid med det annars känner jag. Så nu ska jag ta upp mina nya gardiner och ta upp stjänorna, ååh så mysigt! Sen blir det ut och köra lite! :D


ps. 30 dagar kvar till Julafton!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback