push it

fan va jag hatar skolan. fan va jag hatar skolan. fan va jag hatar skolan.

uusch, va fan har man lov för om det inte är till för att vila? Ingen jävla vila för mig inte (eller min klass). Äckligt mycket att göra, och jag har inte ens börjat. Har inte ens öppnat EN bok än.. Jag har en bok på 200+ sidor att läsa, underbaaart! Har ett prov som jag fattar noll av nästa vecka, och ingen som kan hjälpa mig förstå heller.. Ska skriva klar en rapport och träna till en presentation om det.. Herreguuu', jag dör. Fan va jag hatar skolan.

Nu ska jag träna lite, få ur mig ilskan lite. Sen blir det sova och ladda om för imorgon! Blir lunch på stan sen troligen ferre på kvällen, awesome! NÅGOT positivt med detta lov.
CIAO!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback