all I want for christmas is you

”Är det bara jag som blivit helt crazy!? Gissa vad jag gör just nu? Jo, lyssnar på julmusik & tänkte snart kolla på en julfilm, hahha! Kanske liiite tidigt, men vem älskar inte julen? Jag älskar den. Den mysigaste tiden på året, helt klart!”

Ja, så skrev jag för nästan så precis ett år sedan, den 27/10. Och gissa vad? Jag gör exakt likadant nu. Jag får något konstigt julsug i oktober. Jag sitter och lyssnar på julmusik med tända ljus och kollar på julklappar. Haha, lite tokigt kanske men va fan?
Visningarna idag vara i alla fall jätteroliga. Eller roliga och roliga. Man gick runt i ett hus och kollade, haha. Men jag tycker sånt är ganska kul faktiskt!

Nu ska jag plugga lite sen blir det faktiskt en julfilm! ;)
pusss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback