here I go again

jaa, jag är hemma. För tillfället. Åkte hem på lunchen för att hämta idrottskläder och käka lunch, dock blev jag kvar pga. cphuvudvärk som fortfarande ligger och lurar sen hade jag mensvärk också.. Inte kul alls, så jag stannade hemma. Men nu har jag sovit lite och tagit ipren, ska nog ta en till nu innan jag går tillbaka till skolan. Ska med julia hem och plugga sen åka på kör!! Haha, jadu. Jag ska börja med jullan. Dock är jag ju liet ringrostig i halsen. Inte så liten heller.. Men får väl helt enkelt träna upp den! En gång i veckan ska jag i alla fall vara med. Dvs. om jag nu fastnar för det, men det tror jag. :)

Nu ska jag traska iväg till skolan och hämta läxor och möta upp jullan!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback