stjänorna finns här

Hallå! Sitter här med otroligt bra humör. Känns underbart! För det första så var jag jääääätteopepp på skolan idag. För igår glömde jag alla papper till provet som vi hade idag. MEN det gick faktsikt gallant! Mja, gallant kanske är att ta i. Men det gick helt klart bra! Så det gjorde min helg faktiskt! Sen är det ju helg, underbara helg. Älskar helg!
Har ganska mycket att göra faktsikt. nu ska jag städa hela mitt rum, för det ser förjävligt ut. Sen laga god mat och äta då. Så ikväll blir det nog bara chill. Imorgon ska jag åka upp till Julia för hon och lisa har kokat ihop något hemligt för mig och tjejerna, så vi får la se vad som väntar imorgonkväll...
På söndag ska jag på husvisning! Två hus, ett i falun och ett i gävle. Jag ska även klämma in en hel del plugg i helgen också. Som vanligt alltså..

Aja, trevlig helg!


Här är ett av dom husen vi ska se på!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback