underbar vecka!

Kan helt ärligt säga att den här veckan har varit en av dom bästa på jääääkligt länge! Har fått slutat ovanligt tidigt i skolan, jag har klippt mig, jag har fyllt år, jag har shoppat och jag har haft en underbar festkväll! Och idag hade jag en soft bakisdag med jullan och karolina! :)
I torsdags, på min födelsedag, hade jag fullt hus hela kvällen. Från halv 5 till halv 11 hade vi gäster, så man kan säga att jag var en aning trött. Men jag hade en toppendag i alla fall!
På fredagen vart det shopping med lisa, underbart! Kommer lägga upp bilder på det sen.
Igår så var jag och grattade mormor som sagt, sen fest på kvällen. Det var g-a-l-e-t. Har nog aldrig haft en sån skön kväll som igår! Det började med en underbar förfest hemma hos linus med tjejerna, rökte vattenpipa och drack lite. Sen vidare till en go fest i huset bredvid. Riktigt skön stämmning och humöret var på topp kan jag säga!
När klockan närmade sig halv två traskade jag, hampus och julia till café de paris, som var stängt.. S hampus och julia ville bada. Hahaha.. Jag vägrade dock. MEN när vi väl var vid hönsan var jag först i och det var gött som fan, haha! Sen drog vi på en asgo efterfest och vi gick hem klockan sju imorse, haha! DET kallar jag lyckad kväll!

Äe, nu ska jag kolla på film och sen sova, mitt huvud och min fot tar kål på mig!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback