varje gång du möter min blick

Ja, vart ska man börja? Har miljontals saker att få klart i skolan innan lovet. Vilket känns förjävligt rent ut sagt. SÅ för att klara av dessa veckor ska ha mängder av skoj, eller? JA. Börjar imorgon, lill-lördag it is! Löv it

För övrigt är mitt rum kaos. Igen. Så ni kan ju bara gissa vad jag ska göra nu och resten av kvällen? hm, ja. Städa mitt rum och sedan plugga järnet! Vi får de hur det blir med programbytet också, syon på onsdag! Bakis och mysig kommer jag också vara, haha förhoppningsvis.. Nej då! ;) Men vi hoppas att det ska gå enligt våra önskemål. Håller tummarna!
Annars är jag bara pist off, typ hela tiden. Vilket betyder att månadens härligaste vecka är på G. lovely, kunde inte blir bättre..

Möjligen att jag tröstshoppar när jag pluggat klart. Hmm frestande!

FÖRRESTEN! Fan snart halloween, vad ska man klä ut sig till?!


halloween -09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback