på bättringsvägen

Var hemma idag också, hade inte orkat med skolan idag heller! Det enda som är värt att nämnas är väl att jag fått internetbank idag! Galet skönt. Speciellt nu när jag ska beställa de här grymt snygga smyckena(nedan)! :)
Dagen har annars varit slapp och jag har bara gjort sånt som man brukar göra när man är sjuk. Dvs. ligga nerbäddad och kolla på film/sova. Kvällen har dock varit lite jobbig, men det orkar jag inte prata om..

Nu måste jag sova om jag ska orka upp imorgon, dock funderar jag på att ta kompledigt första lektionen. För jag har bara en lektion, sen har jag rast i tre timmar. Och då ska dom gå igenom en läxa halva lektionen som jag inte ens gjort/varit med på, så känns lite segt. Aja, vi får se hur jag gör.

God natt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback