colorblind

Fan va jag har hunnit med mycket idag alltså.. Inte så konstigt att jag t ycker klockan rusar förbi!
Efter skolan, dvs vid ett åket jag med moster till avesta, hjälpte henne köpa en dator och sånt, fick dock vänte aplänge för tele2 hade någar problem.. Sen vid halv fyra åkte jag till fiket och mös med bästa brudarna. Som vanligt en hel del skratt och konstiga kommentarer... hahahah!
Klockan sex gick jag till moster och hjälpte henne instrallera datorn osv. Kom hem vid sju och då väntade emmas kompis emma L(som för övrigt är höggravid!) och hennes mamma, dom hälsade på då mamma fyllt 50. Så åkte dom hem för 40min sen och jag har läxan ogjord, uh..
Men dagen har varit helt okej! Speciellt tack till mina fina vänner!


är så jäkla nervös inför fredag, men håller tummarna för något positivt..


det ska gå bra hjärtat <3

2011-04-05 // 22:46:22
» Tele2

Hej Emelie,



Vi har haft en störning i hela landet som påverkat mobilt bredband och datatrafik i mobilen. Denna störning ska vara åtgärdad nu och vi beklagar eventuella problem detta orsakat dig.



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2

2011-04-07 // 13:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback