JD

Har precis tvättat av mig all färg, HA, trodde jag.. Hur fan kan jag fått färg på magen och bröstet när jag har en t-shirt på mig?! Bara att tvätta sig igen då. Anledningen till varför jag tvättar mig är ju för att det är kör ikväll! Har inte varit där på aaasslänge känns det som! Aja, ska bli skapligt kul att träffa juliet också! :D

Idag hittade jag i alla fall mina tapeter jag ville ha, men jag vet inte om jag ska berätta vilka än(blev i alla fall en av dom tre jag la upp i bloggen förrut!), jag kommer ju lägga upp en före och en efter bild sen när allt är klart! Och förhoppningsvis är det det imorgonkväll! Blir att börja tapetsera imorgonbitti, hihi! Är redan så jääävla nöjd, lätt värt att sitta inne i garderoben när det är sol! Eller? ja ;)

Nu ska jag fixa klart mig, så kommer julia och hämtar upp mig!


mums?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback