tror ni på spöken?

Gissa om jag hållt igång idag? Har gjort så jävla mycket, mycket udda saker. Från att legat i en sovsäck mitt på gatan och krålat som en mask till att hjälpa moster med datorn till att lyssna på medium och spöken..

Efter skolan åkte jag och lisa till karolina, vi spelade in en reklamfilm och tog lite bilder till redovisningen av vårat "företag" på fredag. Åkte väl till moster vid 5 och hjälpte henne en snabbis, vid halv 6 gick jag till syrran då hon och lillan redan var igång att prata. Lillan är en bekant till oss och är även ett medium. Då min syster emma har hört fotsteg och massa mystiska saker i hennes sleeptalk-inspelare har hon blivit vääääldigt orolig där hemma. Och inte konstigt att hon var det. Totalt kände Lillan tre andar. En tant, en man med frack och en energi hon inte kunde sätta fingret på. Men gissa om det var spännande? Jag skakade som en asplöv.. haha, kanske var det andarna som påverkade mig? Vem vet..

Nu ska jag ta tag i mitt plugg, har så äckligt mycket inanan påsklovet så jag tror jag spyr. Jag måste också hinna med att göra något åt mitt rum för så här stökigt har det nog aldrig varit.. Ska väl klämma in en måltid någonstanns där också, har ju inet ätit sen lunch..




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback