ain't good enough for you

gårkvällen blev tipptopp! Jag och mina sambos lagade go mat och sen så kom karolina och hälsade på, hon hade en supermegagod paj med sig. Så vi vart skapligt mätta! Sen cyklade vi ner till hemköp i regnet och handlade lite needs. Annars spenderade vi kvällen ute i tältet med tända ljus, skön musik och regnet som smattrade på taket.

Idag blev lunch med syrran, sen second hand eftersom dom har 50% på allt(!!) nu efter semestern. Jag hittade väl sisådär tre LP-skivor, men.. Kön.. herregud va lång den var! Så jag funderar på om jag ska springa dit på lördag precis när dom öppnar och kika om dom finns kvar!
Nu är jag hemma igen, hos lisa alltså. Hon komme rstrax hem så jag ska börja laga lite mat nu! Ikväll blir det nog chillbill och mys med bästa!

NU: bästa bruce och köket nästa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback