kareokekväll, haha

Alkholist eller bara rentav ung och dum?(håller på ung å dum ;)) Jadu, en utekväll mer eller mindre spelar väl ingen roll? ;) När jag väl blivit pigg igen kör vi igen, haha.. Så det blir halvan ikväll med tjejerna då jag tror jag skippar nyår i hålan och kör norrut mot fjällen! :) Skapligt skönt!

Igår var jag i avesta med systrarna och kristoffer, på vägen hem köpte vi även lappens och käkade hos pappa. haha, så underbart! Hittade en del både igår och idag så lägger väl upp det sen.
Nu ska jag slå på harry potter(haha, har laddat ner alla filmer så nu har jag börjat om från början) och försöka vila upp mig, är riktigt trött! Sen blir det en promme till syster och sen hem och duscha och fixa!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback