lovplaner

Åh, gud va skönt det ska bli med lov! En enda dag till ska vi allt klara av tycker jag. ;) Har inte någon läxa idag heller, så det är asskönt! Har tittat på senaste oth-avsnittet och ska strax trycka på GG. uuunderbart!

Sen ska jag nog plocka det sista på rummet, dammsuga, byta lakan och moppa golvet! Älskar att somna i rena lakan, och jag älskar att vakna i ett städat och fräscht rum!

På lovet har jag faktiskt en hel del planer. När det är sånna här korta lov så brukar jag bara 'go with the flow', men nu har jag som sagt planer. Ska bl.a. ha filmkväll med fina töser, gå på massage, shoppa(?), festa och plugga.. hahaaa inte ens när det är lov kan man slippa undan!

later



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback