transformers

ojojoj, kan jag säga! Lördagen blev inte alls vad jag tänkt mig. Så fort jag tänkte sätta igång att städa från gårdagen och allt var det var, fick jag ett mindre glatt samtal. Så min dag gick i pricip ut på att göra min vän glad och få henne på andra tankar!
Så det blev pokerkväll hemma hos karolina med trevligt folk! Sen gick jag väl till emma runt tolv. Ville inte sova själv en natt till.. :(

Idag har jag varit hemma hos pappa. Jag och emma tog en prommis i det fina vädret. Så himla skönt!
Sen traskade jag in i grannhuset och grattade min kusin Isabella som fyller 16 år på tisdag! Så var där och grattade lite i förskott! :) Och nu har jag kommit hem och tänkte plugga, men har så ont i magen så det får nog blil en film istället. Hm, transformers låter lockande, Shia LaBeouf kan man inte få för mycket av! ;)

 

ps. förlåt för listan nu igen.. Den får helt enkelt komma och gå liet som jag vill nu. Eftersom det dyker upp saker hela tiden har jag inet riktigt tid att sitta och skriva en massa. Men ska verkligen försöka skriva nr 2 imorgon! :)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback