Dag 1 - om mig

Har suttit här i flera minuter. Det är fan svårt att veta hur man ska beskriva sig själv.. Men efter att ha tänkt har jag kommit fram till detta;

Jag bryr mig väldigt mycket om mina med människor. Jag ser hellre dom lyckliga, än mig själv. Men självklart helst båda! Jag kan säga att jag även har humor. Kanske ganska(väldigt) dålig.. Haha, men det lite av det jag älskar med mig själv. Jag kan skratta. Hur mycket som helst! Det går inte en dag utan skratt i mitt liv. Visst är det underbart?

Men som alla andra har jag mina brister. Jag är jättejättedålig på att säga nej. Dock har jag blivit betydligt bättre på den biten de senaste åren, men det är fortfarande ett problem för mig själv. Jag är också lat. Men jag kan få världens energikickar och då tar jag världen med storm(känns det som)!

Jag antar att glömsk, lite blyg, tidsoptimist och seg ska finnas med på ett hörn också. Det kan nog vem som helst som känner mig intyga! Jag och även en tjej som kan prata, och det är fort och mycket! Jag kan nog ställa tio frågor inom 6-7 sekunder när jag är "på hugget", haha!
När jag är med mina vänner kan jag även prata en hel del, men lyssnar lika mycket på dom. Orden kan liksom inte ta slut när vi är tillsammans. Nästan läskigt hur mycket vi pratar! Om allt och inget, allt från dagens väder till vår framtid och livet i nutid. Jag pratar gärna om livet. Vad man vill göra av det och vad man vill uppnå med det. Dom tankarna cirkulerar fler än en gång om dagen kan jag säga.

Jag hoppas i alla fall att folk ser mig som en gald och positiv tjej, för det är det jag känner att jag är och vill vara. Men jag är väldigt känslosam så jag pratar helst inte om mina känslor, det tycker jag är jobbigt. Det är då jag har min livräddare. Som aldrigaldrig sviker mig. Musik. Det betyder mer än ord för mig! Jag kan aldrig få nog. Jag antar att en stor del av musiken har gjort mig, format mig, till den jag är idag.

Jag kan ju skriva hur mycket som helst känns det som, men det här får vara nog.
For now!


vad fint skrivet, blev lite rörd :)

Bästa syrran <3

2011-02-04 // 19:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback