Let’s stop the car and slow dance

Go kväll,
kom hem för inte alls så länge sedan från pappa. Har spelat massa kinect, fikat och har också hjälpt dom lite med datorn. Imorgon åker pappa till våran stuga i Idre, dock ska inte jag med denna gång eftersom han renoverar övervåningen. Så nästa gång jag åker dit kommer det nog vara superfräscht! :) Vi får se om det blir Sälen på påsklovet eller inte, då stugan kan vara upptagen redan.. Men OM den är det åker jag till Idre istället och firar påsken där. :)

Nu sitter jag ensam på mitt rum med tända ljus, massa kuddar i sängen och mysig musik! På tal om musik borde jag rensa mina listor lite på spotify, sortera också.. It's a mess! Men att gå igenom gamla listor med fin musik är ju inte direkt något jag ser som en pina, får en supermysig kväll helt själv! Ganska skönt om jag ska vara ärlig.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback