vilken dag är det idag?

haha, ja. Idag i skolan fick jag totaaal hjärnsläpp.. Vad fan vare för dag? Lisa sa fredag och jag gick på det och vart lättad och glad. "haha, nej det är tisdag! :D" kommer 5sek senare...
uuusch, imorgon vill jag verkligen bara krypa ihop till en liten boll. Har ett matteprov som jag inte kan ett skit på, bokstavligt talat! fyfan vilken ångest jag har.

Nu ska jag försöka plugga lite i alla fall, städa(eftersom jag inte hann det igår), duscha och kolla på "99 saker man måste göra innan man dör" klockan 21 på 6! :)

ps. jag hatar snö....
En sista minuten resa? Någon?


jag glömde min mattebok i skolan = kan inte plugga = kommer VERKLIGEN kugga på provet. HEJ IG!



sååå, jag är på. vi åker!

2011-02-22 // 19:32:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback