viva españa

Blev en ganska slapp måndag, sovmorgon-spanska-matte-svenska. Sen orkade varken jag eller lisa gå på filmkunskapen så vi gick hem efter svenskan då.
Nu sitter jag och kollar på utlandsresor till mig och tjejerna. Vi ska ju först åka nu i maj med skolan till barcelona. Men sen vill vi åka igen strax innan skolan börjar, i början av augusti någon gång. Vi har väl funderat på Spanien då med, men vi får väl se. Är ju ett tag tills augusti.. Nu eftersom det är första gången vi åker själva(dvs. utan syskon eller föräldrar) så vill vi åka till ett "säkert" ställe. Vi börjar alltså inte med aya napa på cypern direkt.. Även om man har go lust! ;)
Dock är det inte det lättaste att hitta ett prisvärthotell som passar oss.. Men ska nog kika in på resebyrån lite närmare och prata med dom där och kanske ta en katalog eller två! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, fixa för imorgon och sen plugga i sängen.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback