2011

hej och hå.. Första dagen på 2011, vad ska man säga? Ah, jag kunde mått bättre om man säger så.
Gårdagen var lite av en katastrof men hade riktigt kul tillslut endå! Vi började kvällen i Robins gamla lägenhet(som för övrigt var helt tom pga flytt, haha) där vi satt på golvet, spelade spel och härjade som vanligt!
Sen närmade sig tolvslaget och vi rörde oss mot centrumrondellen, där det var massa folk. Dock inte så många som det brukar vara.. Och det var då det började gå utför och det vart lite fööör känslomässigt men det gick över efter lite prat och så.
Sen så traskade vi heeeela vägen hem till Olof och Filip på efterfest. Bastade och hade det riktigt nice! :) Jag och Julia kom väl hem runt halv 6, trötta, snöiga och helt sprängda, haha..

Nu har jag vart hos Robin och hämtat mina grejer och äntligen kommit hem. Efter igår visste jag varken vart min kamera eller min ena handske var.. MEN tack och lov hade Josefin min kamera och konstigt nog hittade Julia min handske alldeles nyss när hon var på väg till en pizzeria?! haha, men allt har kommit tillbaka och det känns jävligt skön-t lär jag säga.

Ikväll blir det myskväll hemma hos mig. Det var inte bara jag som hade en tuff kväll igår, så det blir lite tröst-mys-prat-filmkväll ikväll!

Nu ska jag gå och dra ut mina ögon och lägga dem i ett glas med kallt vatten..


hoppas att de löser sig för dig emelie!

2011-01-01 // 18:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback