hostaaa

förlåt, skulle ju börja skriva på min lista.. Men har inte haft någon ork i kroppen alls! Jag tänkte ju gå till skolan i fredags men då hade jag blivit jättedålig under natten, fått 2-3 timmars sömn pga feber och jag var helt slutkörd. Men vi fick i alla fall skjuta upp redovisningen tills på tisdag, tack och lov! Sen har jag bara legat hela helgen. Var så dålig i fredags så mamma ville ringa och kolla så det inte var influensan eller så. Men som tur var sjönk febern och nu mår jag bättre. Har dock fått världens hosta på köpet.. Inte trevligt då det håller mig på natten nu. Så nu lever jag praktiskt sett på min hostmedicin som smakar lakrits, mums! ;)

aja, nog om det. Ska kika på eat, pray, love nu och försöka blir bättre! Blir nog inte mer uppdatering idag då jag vill förbereda mig på skola imorgon.

puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback